האם דרעי ימנה מנכ"ל חרדי? | עימות במהדורת הבוקר

אייל ראובן No Comments on האם דרעי ימנה מנכ"ל חרדי? | עימות במהדורת הבוקר

אבידן על חוק דרעי: "כתב האישום נגד דרעי הוא לא פרסונלי? מישהו אחר היה מקבל כתב אישום על דבר כזה?". רוני פאלוך: "הימין לא ידע אף פעם לעשות את זה ורק הם ידעו לשלוט ולא הרגישו צורך להסביר בכלל"

צילום: קול חי, דוד זר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשנים יהודה אבידן ועורך הדין רוני פאלוך, שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני).

בפתח השיחה, התייחס אבידן לחשיפת כתב 'קול חי' איתי גדסי אודות השלום הנרקם בין ש"ס לאלי ישי: "אין גדול כמו השלום. צריך לברך כל אדם שחוזר לעמוד לימין התנועה. אבל לא עושים אצלנו שלום בתנאים. תפקיד לא מסמל שלום".

לאחר מכן, הוא הגיב לביקורת על חוק דרעי שיאפשר ליו"ר ש"ס לכהן כשר: "כשעשו חוק רא"מ חלופי זה לא היה פרסונלי? כתב האישום נגד דרעי הוא לא פרסונלי? מישהו אחר היה מקבל כתב אישום על דבר כזה? אמר את זה יועמ"ש רשות המיסים שזה היה אישום פרסונלי".

עוה"ד רוני פאלוך: "כל דבר הוא פרסונלי וכולם מדברים מפוזיציה. נבחרה פה כנסת שבוחרת ממשלה. נגיד שהם לא עשו את זה ואנחנו כן – אנחנו לא צריכים להתנצל! לא נעשה בדיוק כמוהם. המדינה התנכלה לאדם שנקרא אריה דרעי, דברים שאחרים עשו הרבה יותר חמור לא אכפו נגדם את החוק. גם אם לצורך העניין הוא עבר על החוק, אתה יודע כמה דברים כתובים בחוק ולא נאכפים?"

לדבריו "אין איסור לחוקק חוק פרסונלי. הימין לא ידע אף פעם לעשות את זה ורק הם ידעו לשלוט ולא הרגישו צורך להסביר בכלל".

פאלוך התייחס לאחר מכן לנושא מינוי מנכ"לי משרדי הממשלה: "דרעי צריך לתת את ההזדמנות למנכ"ל משרד ממשלתי מהמגזר החרדי. לפי הפרסומים הוא הולך למנות את בר סימן טוב".

אבידן: "אתה לא מכיר את האמירות של דרעי לאחרונה בנושא המנכ"לים. אתה תראה הפתעות בנושא מנכ"לי משרדי הממשלה. אני חושב שנראה חרדים משתלבים בפקידות הבכירה ביותר".



0 תגובות